Monday, September 15, 2008

Sunt sa nu realizat? – this is the question

In ultimele cateva luni am avut o discutie cu un domn proaspat mutat din Chicago in Arizona. Dansul m-a intrebat, pe un ton confidential, lasandu-se usor spre mine, ca sa nu ne auda si altii: “In Chicago, ca sa te realizezi, trebuie sa umbli cu ciocanu’ sau volanu’. In Arizona cum e? Am auzit ca daca ai casa de batrani, esti realizat. Asa e?”

Avand in vedere ca persoana era absolvent de Drept in Romania, deci persoana de la care ai oarece pretentii, am inceput brusc sa fiu rusinat si sa am o dilema existentiala: eu, Fane Popescu, om al muncii in computere, care folosesc ciocanu’ si volanu’ doar in scopuri de stricta necesitate, si care nu am nici casa de batrani, sunt sau nu sunt realizat?

No comments:

Post a Comment