Monday, June 29, 2009

Secretul Sepcutzei Negre

Am primit acum 2 ani o sapca neagra, Michael Schumacher Champion 2003, originala de la mama ei. E fala colectiei mele de sepci. Buun. De 2 ani o port la munca cel putin o data pe saptamana si nimeni n-a zis nimic. Pana cand m-am prins ca unu, astia nu stiu cine e Michael Schumacher si doi, e un Schumacher vanzator de masini in Arizona asta unde stau eu si toata lumea credea ca am sapca de la el, data pe gratis la vreun promo. Umilitor. Am trecut peste asta si mi-am ridicat singur moralul purtand sapca in Europa si bucurandu-ma de privirile invidioase ale concetatenilor. Pe urma am stat si m-am uitat cum se uita baetii din Romania la tata care poarta cu multa mandrie un tricou cu Boldin. Cum care Boldin? Defenderul de la Cardinals, echipa oraseneasca de fotbal din Arizona. Aha, deci asa merge. Voi (Europenii) nu stiti nimic de la noi, noi sintem tufa in ce-i la voi. Oricum, daca vedeti pe strada un batranel simpatic si adus de spate purtand un tricou urias rosu cu numarul 81, sa stiti ca-i Tatal meu.

No comments:

Post a Comment